Friday 7 March 2014

Kelebihan QMG BOOSTER dalam menjimatkan petrol/diesel untuk kenderaan anda


Bermula dengan RM 1.30 seliter, pastu naik lagi kepada RM 1.80 seliter, dan yang terbaru sekarang, RM 2.10 seliter. Itulah minyak petrol yang digunakan untuk kenderaan kita. Makin tahun, makin naik, susah nak turun. Ini adalah kerana faktor kurangnya bekelan mentah sekarang ini. Daripada beribu pelantar minyak, dah pun menjadi beratus. Namun, kenaikan harga minyak sekarang ini telah membebankan kita. Gaji tak naik2 juga. Bila harga minyak naik, barang keperluan pun naik juga, seperti gula, garam, beras dan macam2 lagi. Ehemm.. ehemm.. bukan nak berpolitik atau marah, ini adalah situasi sebenar yang dialami oleh kesemua pengguna kenderaan. Namun kini, QMG telah berjaya mencipta suatu produk yang luar biasa, mampu memberi senyuman kepada sesiapa sahaja yang menggunakannya, iaitu QMG BOOSTER.

                                                                  QMG BOOSTER

QMG Booster (Fuel treatment 4 in 1) mampu memberi penjimatan lebih kepada kenderaan anda seperti kereta, motosikal, lori, bas pun boleh, untuk kenderaan yang guna petrol ataupun diesel. Dengan hanya sebotol, ianya mampu memberi penjimatan sehingga 50% bahan api kita. Sebelum saya menceritakan kelebihannya, jom kita saksikan bukti pada gambar dibawah ini. Gambar dibawah ini diambil adalah bertujuan untuk membuktikan kebenaran dan keberkesanan QMG Booster yang akan membuatkan anda terkejut dan seolah2 tidak percaya. Perjalanan adalah dari Miri ke Bintulu sejauh 205 KM melalui jalan persisir pantai (shortcut).

(sila perhatikan pada jarum meter minyak dan juga meter jarak perjalanan untuk mengesahkan kebeneran gambar yang diambil)

Sebelum menggunakan QMG Booster

Gambar meter di Miri





Gambar meter setelah sampai di Bintulu

















Dari gambar diatas, anda dapat saksikan dengan perjalanan sejauh 207 KM, jarum meter minyak berada pada tengah meter tersebut. OK, kita lihat pula apa akan terjadi sekiranya saya menggunakan QMG Booster.

Selepas menggunakan QMG Booster

Gambar meter di Miri








Gambar meter setelah sampai di Bintulu










































Melalui gambar diatas, untuk perjalanan sejauh 206 KM, jarum meter minyak berada pada bahagian suku. Inilah bukti kebenaran bahawa QMG Booster ini benar-benar berkesan memberi penjimatan 50% petrol/diesel kepada kenderaan anda. Masih sukar untuk dipercayai, jom kita lihat gambar dibawah ini pula, bagi perjalanan balik, dari Bintulu ke Miri.

Gambar meter di Bintulu










































Gambar meter setelah sampai di Miri









































Dari ini, anda dapat saksikan bahawa produk QMG Booster ini amat berkesan dalam menjimatkan penggunaan petrol/diesel kenderaan kita. Berikut adalah kelebihan QMG Booster.

































Cara menggunakanya adalah seperti berikut:
1) Isi minyak anda dengan penuh, selepas itu, tuangkan sebotol QMG Booster kedalam tangki minyak petrol/diesel.
2) Setelah anda melalui perjalanan sehingga minyak didalam tangki minyak adalah separuh, isikan minyak kereta anda sehingga separuh, ini bertujuan untuk mengekalkan minyak QMG Booster masih terdapat didalam tangki minyak anda.
3) Setelah melakukan perkara (2) sebanyak 3 kali, lakukanlah perjalanan anda sehingga minyak hampir habis, dan isi minyak dengan penuh disertakan dengan sebotol QMG Booster, dan ulangi langkah (2).


Harga QMG Booster (2 botol) = RM 100 untuk Semenanjung
                                                = RM 120 untuk Sarawak, Sabah dan Labuan

Kepada warga Brunei yang ingin membelinya, hendaklah menghubungi saya untuk buat appointment (berjumpa di Miri)

Langkah-langkah untuk membeli

1) Lakukan pembayaran anda melalui bank transfer ke
   
    Maybank, MOHD NURAZRI BIN DZAHARI = 161181045362
    Public Bank, MOHD NURAZRI BIN DZAHARI = 4614829216

     Selepas melakukan pembayaran (wajib), sila ambil gambar/print screen dan hantarkan melalui whatsap 0168626400 atau melalui facebook saya https://www.facebook.com/azri.mohd.568 .

2) Hantarkan butir peribadi anda seperti
    - Nama Penuh
    - No Mykad
    - No Hp
    - Alamat rumah untuk penghantaran
    - Alamat emel
    - Nama Id yang disukai
    - Jenis dan jumlah produk

3) Selepas kami mendaftar dan melakukan pendaftaran, tracking number akan dihantar kepada anda melalui No Hp anda.






No comments:

Post a Comment