Tuesday 11 March 2014

BIO QUANTUM MINERAL



Garam Gunung terjadi sejak 250 juta tahun dahulu di kawasan pergunungan Himalaya dan persekitaran kawah gunung berapi. Mengandungi lebih kurang 82 jenis kandungan mineral,kalsium.magnesium, zat besi, FA2 dan kadar alkali yang tinggi iaitu 8.0 ph.

Bio Quantum Mineral diformulasikan untuk bertindak balas melawan anti oksida sekaligus menaturalkan radikal bebas yang merbahaya pada badan manusia. Air bersifat alkali yang terhasil melalui teknologi Bio sangat kaya dengan kandungan mineral semulajadi dan menjadikan air bersih dan berkhasiat untuk diminum.

Kelebihan Bio Quantum Mineral

bio quantum mineral bertindakbalas menaturalkan masalah dalam badan seperti  kencing manis, darah tinggi, gout, resdung, lemah ingatan, asthma dan lain-lain.
  cara guna 
    1.  sembur  kedalam segelas air mineral atau air tapisan3x semburan
    *    disarankan minum air semburan sebelum bersarapan pagi dan menggosok        gigi, diminum bersama air liur basi yang mengandungi ezime baik untuk organ    dalaman badan sekaligus membantu melancarkan sistem perkumuhan.
  2. sembur kedalam mulut - 3x semburan
  ulser / sakit gigi /pitam akibat kekurangan magnesium
  3. sembur luaran kulit - 3x semburan

  luka-luka ringan, gatal-gatal akibat penyakit kulit (kudis , panau , kurap &    lain-lain) disarankan bersihkan permukaan luka dengan air suam terlebih        dahulu dan diikuti ubat pembasmi kuman sebelum semburan.

Testimoni dan kesan penggunaan



Harga (sekotak = 2 botol)

Semenanjung = RM 100
Sabah/Sarawak/ Labuan = RM 120

Penghantaran adalah mengunakan khidmat Pos laju (2-3 hari)

Sila hubungi Azri, 016-8626400 untuk pembelian dan sebarang pertanyaan
(Call/SMS/Whatsapp)










































No comments:

Post a Comment